Plank
adidas neo zwart bezit beschuldigde mode voor het vallen inkomen en zei dat hij onder Armor wil veel meer fashion-forward items verkopen. Maar niet zoals Nike en Adidas, onderarmsarm is te jong van elk merk om de soort retro-schoenen die klanten nu willen, aan te trekken. En hoewel het vorig jaar een levensstijlmode was gelanceerd, Under Armor Sportswear, is het te klein om het verschil op de bodem te maken. Tijd en geld spenderen Tijdens Armor zou een echte modeverklaring worden verspilling, achtervolgen van een ontwikkeling die uiteindelijk zal vlammen, merkt Bloomberg Intelligence-expert
adidas neo dames Chen Grazutis op. In plaats daarvan zou Under Armour Nike's leiding moeten volgen en blijven erop gericht klanten de functionaliteitsproducten in het hart van hun merk te geven.
Terwijl
adidas ultra boost heren Nike een mode-krachtcentrale is, trok het geloofwaardigheid door ervoor te zorgen dat hun schoenen en uitrusting voor atleten bedoeld waren. Iedereen kan een shirt of een paar doekbeentekeningen maken, maar klanten die vertrouwen hebben in Nike's prestatieapparatuur zijn meestal gretiger om hun goederen te kopen om van de rechtbank te dragen. Onder Armor heeft de ademhalingsruimte een comeback te genereren: Investeerders zijn uitgegroeid en zo onverschillig op de voorraad, waarin consensusberichten in de komende drie jaar een daadwerkelijke nulgroei van de winst vragen, vergeleken met 25. een gemiddelde groei van de gemiddelde groei in de afgelopen vijf jaar . Aandelen zijn in het afgelopen tijdsjaar 56 procent lager. Plank kwam er niet in om modieuze atletische producten te maken toen hij in de eerste plaats onder Under Shield bouwde. Hij wilde dat het sweat-wicking tee een praktisch doel voor klanten helpt. De onderkant van de armband heeft een soortgelijke aanpak nodig.
Modetrends
adidas ultra boost kopen komen samen met gaan. Kwaliteitsproducten begonnen met echte prestaties - en het vermogen om zich te concentreren op iets anders dan kwartaal-kwartaalgroei - creëren een langdurig merk. Meer goed nieuws voor Adidas, zoals nieuwe statistieken suggereren dat de Superstar-hondentrainer is uitgegroeid tot de best verkopende sporttasaker in de Verenigde Staten, die rivaliserende koopwaar van Nike en Under Armour uitstrekt. Adidas heeft een kleine maar significante overwinning verdiend over zijn arch-rivaal Dolomiet. Volgens de cijfers van de NPD-groep, een toonaangevend marktonderzoeksbureau, had de Duitse sportkleding in 2016 de best verkochte sportieve schoenen in de Verenigde Staten. De Adidas-schoenster - een simpel, retro-look-lopend schoeisel - verkocht meer door de hele wereld Dollar termen dan enig product, waardoor de top van de totale jaarlijkse ranking uitgereikt door de NPD.